Data Driven 

Marketing

Door keuzes te baseren op data, vergroot je de kans op het maken van de juiste keuze. Door de inzet van data driven marketing neem je besluiten over je online strategie op basis van de beschikbare data. 

Aan de hand van deze data leer jij je (potentiële) klanten beter kennen en optimaliseer je je online strategie. 

Zoekmachineoptimalisatie (SEO)

Als je net een nieuwe website hebt, zou het zonde zijn als deze geen of weinig bezoekers heeft. Door de inzet van zoekmachineoptimalisatie optimaliseer je je website op zoekwoorden waarop jij in de zoekmachines gevonden wil worden.

Door SEO juist in te zetten werk je op de lange termijn aan een hoge positie in de gratis zoekresultaten van zoekmachines. Onder de advertenties dus.

Al onze oplossingen zijn maatwerk, waardoor we samen met onze klanten om tafel gaan om te bekijken welke oplossing het best aansluit bij het vraagstuk.

Neem contact op

Zoekmachine adverteren (SEA)

De betaalde resultaten in de zoekmachines komen altijd boven de organische (gratis) zoekresultaten. Door de inzet van SEA krijg je website op korte termijn al websitebezoekers. Wij hebben ervaring met het opzetten van converterende online campagnes en de optimalisatie hiervan. 

Conversieoptimalisatie (CRO)

Als je SEO en/of SEA goed is ingericht en je een hele bulk aan websitebezoekers krijgt, zou het zonde zijn als deze geen contact opnemen of een aankoop bij je doen.

Wij zijn gespecialiseerd in het optimaliseren van websites om zo de conversie te verhogen. Dit doen wij aan de hand van data analyses en tests onder huidige websitebezoekers. Wij vertellen je graag meer over onze werkwijze.

Wil jij ook aan de slag met het digitaliseren van bedrijfsprocessen en het verhogen van efficiëntie? Wij denken graag mee!

Neem contact op